Minun Ystäväni On Kuin Villasukka



Minun Ystäväni On Kuin Villasukka is the tittle of these Youtube videos.

Video Minun Ystäväni On Kuin Villasukka

01. minun ystäväni on kuin villasukka (finnish + english subtitles) i put subs to this videos so everyone can understand and sing to this beautiful finnish song (and maybe learn some finnish as minun ystäväni on kuin villasukka (finnish + english subtitles)


02. Esittäjä: Janni Kanniainen ja Pitkäkankaan koulun kuoro Sävel ja sanat: Petri Virtanen Levytysvuosi: 2004.


03. minun ystäväni on kuin villasukka helsingin villasukkatehdas toivottaa yhdessä heidi pakarisen, dimitri keiskin, sipoonlahden koulun oppilaiden sekä heidän minun ystäväni on kuin villasukka


04. d.


05. minun ystäväni on kuin villasukka share from "video editor"minun ystäväni on kuin villasukka


Video Minun Ystäväni On Kuin Villasukka

06. piano, laulu ja tekstitykset, voit laulaa mukana! soivaa hoivaa -hanke tekee musiikkivideoita hoivakotien asukkaiden laulamisen 


07. minun ystäväni on kuin villasukka sävellys ja sanat: petri virtanen "minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää, ja minun ystäväni on kuin niitynkukka, minun ystäväni on kuin villasukka


08. laula tai soita mukana ja nauti musiikista! sanat ovat alla: 1. minun ystäväni on kuin villasukka joka talvella lämmittää ja minun 


09. minun ystäväni on kuin villasukka minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää. minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.minun ystäväni on kuin villasukka


10. kimpisen koulun 3m-luokka toivottaa kaikille hyvää ystävänpäivää!


Video Youtube Minun Ystäväni On Kuin Villasukka

11. minun ystäväni on kuin villasukka (säv., san. petri virtanen) artisti : ilona napari 5 v. sävel ja sanat : petri virtanen sovitus: lesha bugaev laulunopettaja : elena kontinen äänitys ja miksaus minun ystäväni on kuin villasukka (säv., san. petri virtanen)


12. Song written by Petri Virtanen. Arranged for classical guitar and played by me. Petri Virtasen kirjoittama kappale. Minun soittamani 


13. minun ystäväni (on kuin villasukka) [pianotutoriaali] by eino, vieno ja väinö ristimäki.minun ystäväni (on kuin villasukka) [pianotutoriaali]


14. sävellys ja sanat: petri virtanen "minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää, ja minun ystäväni on kuin niitynkukka, 


15. minun ystäväni on kuin villasukka maria ja arttu laulaa petri virtasen tekemän kappaleen: minun ystäväni on kuin villasukka.minun ystäväni on kuin villasukka


Youtube Minun Ystäväni On Kuin Villasukka Update

16. "minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää. ja minun ystäväni on kuin niityn kukka, joka saa minut hymyilemään.


17. minun ystäväni on kuin villasukka | piano tutorial minun ystäväni on kuin villasukka (my friend is like woolly socks) #hyvääystävanpäiva #valentines #friendshipday #vaasa.minun ystäväni on kuin villasukka | piano tutorial


18. lauletaa.


19. minun ystäväni oltiin mökillä ja kuvattiin tämmönen hauska video tämmösestä hauskasta kappaleesta!minun ystäväni


20. plamens 60s,13.6.2015.


21. minun ystäväni on kuin villasukka villasukat http://www.taitaentehty.fi/category/4/villasukat-ja-saarystimet music: minun ystäväni on kuin villasukka


22. Game Clip.


23. ilona napari -minun ystäväni on kuin villasukka. uudella levyllään alunperin hollolalainen käsityöopettaja / kabaree esiintyjä teija aromaa tulkitsee herkästi kotimaisia ilona napari -minun ystäväni on kuin villasukka.


24. alussa on "malli" ja kohdasta 4.10 alkaa pelkkä säestys.


25. minun ystäväni on kuin villasukka - classical guitar cover petri virtasen sanoittamana ja säveltämä lastelaulu saa uuden ulottuvuuden.minun ystäväni on kuin villasukka - classical guitar cover


Info Minun Ystäväni On Kuin Villasukka

26. emma nenonen severi koivuniemi,9.12.2015.


27. arxin elokuvakilpailu 2016 - ensimmäinen sija - minun ystäväni on kuin villasukka rap i don't own anything in the video. this video is fan-made. the credits go to the respective owners. thanks for watching.arxin elokuvakilpailu 2016 - ensimmäinen sija - minun ystäväni on kuin villasukka rap


28. viivi ja venny esittävät laulun minun ystäväni on kuin villasukka. kuvattu ilmajoen kirkossakuvaus.


29. minun ystäväni (on kuin villasukka) provided to youtube by the orchard enterprises nukut vain villasukissa · timo mäntynen yhtä juhlaa ℗ 2017 tjm records ...minun ystäväni (on kuin villasukka...)


30. satukonsertti. kotka. 14-10-2014.


31. ystäväni on kuin villasukka sävel & sanat matti puurtinen, anneli saaristo ja säveltäjän studioyhtye.ystäväni on kuin villasukka


32. Minun ystäväni.


33. maria ja arttu: minun ystäväni on kuin villasukka merijärven koivupuhdon koulun kutosluokan animaatio jorma kurvisen kirjasta.maria ja arttu: minun ystäväni on kuin villasukka


34. ohjaaja: kristin kalamees editointi: kristin kalamees kuvaaja: rasmus merivoo valmistaja: rottfilm vuosi: 2013 vokaali: kaarle 


35. minun ystäväni -video domi ja sen paras kaveri chloe.minun ystäväni -video


Minun Ystäväni On Kuin Villasukka News Update

36. kotkan lasten kulttuuriviikkojen 2016 kuorokimarassa laulettu yhteislaulu. kuoroja johtaa johannes raikas.


37. minun ystäväni on kuin villasukka karkota tylsyys: perusta bändi!minun ystäväni on kuin villasukka


38. provided to youtube by naxos of america minun ystavani (arr. j. harkonen for boy soprano and orchestra) · oskari pennanen 


39. onni - ystäväni on kuin villasukka the video describes studies in arts at joutsenon opisto. joutsenon opisto, where sustainability meets education!onni - ystäväni on kuin villasukka


40. game clip.

Minun Ystäväni On Kuin Villasukka